Menu
OnTaxi - Замовити таксі онлайн

Правила роботи водіїв

  • Умови співпраці
  • Права водіїв OnTaxi
  • Вимоги до водіїв та авто
  • Работа з застосунком
  • Робота з замовленням
  • Рейтинг та відгуки
  • Категорично заборонено
  • Можливі причини блокування акаунту
  • Можливі штрафи

Умови співпраці

  • автомобіль з українською реєстрацією;
  • володіння українською мовою для можливості надання сервісу державною мовою;
  • наявність дійсного посвідчення водія (категорія B, не тимчасове посвідчення);
  • досвід водіння від 2-х років;
  • технічний паспорт автомобіля;
  • обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності (ОСЦПВ);
  • автомобіль не з кузовом “купе”;
  • знання міста;
  • коректно заповнений профіль;
  • відсутність ознак інших брендів та знаків розрізнення інших компаній на кузові автомобіля.

Увага! Залежно від міста, є додаткові умови щодо року випуску авто, технічних характеристик та існування відкритого набору для певного класу авто.

Права водіїв OnTaxi

Водії мають право:
  • Отримувати оплату за частину поїздки згідно з тарифами OnTaxi у випадку зупинки за бажанням пасажира. У разі продовження поїздки отримати передоплату за домовленістю з пасажиром за час очікування, згідно з чинними тарифами (якщо в межах сплаченого часу пасажир не з’явився, поїздка вважається завершеною).
  • Мати доступ до програмного забезпечення, за умови сплати сервісу OnTaxi за інформаційні послуги.
  • Отримувати інформаційну підтримку:
  • Залишати:
    • свої відгуки, побажання та пропозиції щодо покращення сервісу;
    • скарги на співробітника або співробітницю сервісу у разі некомпетентності, перевищення повноважень або некоректної поведінки.
    Зробити це можна за допомогою форми: https://forms.gle/4giNzhnSFUpcPc9E7.
  • Відмовитись від замовлення, у разі, якщо:
    • клієнт нетверезий або у наркотичному стані;
    • клієнт з агресивною, неадекватною, загрозливою поведінкою;
    • пасажирів більше, ніж дозволяє обраний тариф;
    • клієнт у дуже брудному одязі;
    • пассажир має при собі речі, заборонені для перевезення або речі, які можуть забруднити салон автомобіля, включаючи їжу та напої;
    • є багаж, який не вміщується у багажний відділ;
  • Отримувати компенсацію від пасажира у разі забруднення та пошкодження салону автомобіля або пошкодження автомобіля;
  • Повідомляти пасажиру та службі підтримки про забруднення та пошкодження салону автомобіля або пошкодження автомобіля (якщо це сталося), відразу після виконання замовлення. Для цього водій має зробити якісне фото салону або місця пошкодження з датою та часом на фото. Фото разом з квитанцією з хімчистки або з інших витрат надати представникам сервісу у разі, якщо питання не вдасться вирішити з клієнтом на місці. Квитанція має містити інформацію про дату та час хімчистки або ремонту, назву компанії (сервісу), який надав послугу з хімчистки або ремонту, та які саме послуги були надані. Також, водій має надати інформацію щодо замовлення та описати ситуацію, що склалася. Передбачено різні способи компенсації - матеріальна, надання вищого приорітету брендування, тимчасовий VIP або тимчасову знижену комісію. Сервіс може розглядати питання компенсації збитків водію як у повному обсязі так і ії частини.
  • Не чекати пасажира після закінчення безкоштовного періоду очікування на початку поїздки. Також, завершити поїздку після 10 хвилин очікування, якщо це проміжна адреса.
  • Подавати запит до сервісу на компенсацію:
    • неоплаченого клієнтом очікування на проміжній точці (розмір компенсації не більше ніж за 10 хвилин);
    • неоплаченої клієнтом виконаної поїздки (розмір компенсації у розмірі до 200 грн.);
    • забруднення та пошкодження салону автомобіля або пошкодження автомобіля.
  • Отримувати пріоритет на отримання замовлень.

Вимоги до водіїв та авто

Високоякісний сервіс - це ключовий показник вашого професіоналізму!
Будьте професіоналами своєї справи!
  • Майте охайний вигляд (завжди будьте доглянутими, у чистому одязі).
  • Будьте ввічливими, уникайте конфліктних ситуацій із пасажирами та іншими водіями.
  • Вмикайте музику тільки після узгодження з клієнтом.
  • Створюйте комфортні умови поїздки в авто, враховуючи побажання пасажира (швидкість поїздки, манера керування, температура в салоні, стиль музики та рівень шуму, тощо).
  • Дотримуйтесь правил дорожнього руху.
  • Виключте вживання спиртних напоїв та психотропних речовин за 24 години до виходу на роботу.
  • Будьте фізично та психічно здоровими для надання послуг.
  • Майте при собі розмінні купюри для розрахунку з пасажиром. За їх відсутності водії повинні розмінювати гроші самостійно та видавати клієнту решту в повному обсязі.
  • Не паліть в салоні автомобіля.
  • Підтримуйте авто, на якому будуть надаватися послуги клієнтам OnTaxi, чистим ззовні та всередині;
  • Підтримуйте авто у справному технічному стані.
  • Дбайте про те, щоб не було явних пошкоджень кузова.
  • Після кожного замовлення перевірте салон автомобіля на забруднення та можливі залишені речі клієнтом.
  • Подавайте автомобіль на замовлення без ознак інших брендів на кузові автомобіля.
  • Слідкуйте за тим, щоб у салоні не було запаху цигарок та інших різких та неприємних запахів.
  • На замовлення подавайте автомобіль виключно той, який зареєстровано в OnTaxi.

Робота з застосунком

  • Поповнити особистий рахунок у застосунку “OnTaxi Driver” можна різними способами:
    • З прив’язаної до акаунту картки Visa/Mastercard.
      Меню “Рахунок”, кнопка “Поповнити”. Комісія за поповнення у застосунку становить 3%.
    • Виконати замовлення з безготівковою оплатою - найвигідніший спосіб поповнення, оскільки комісія не передбачена.
    • В мережі терміналів EasyPay. Тарифи залежать від суми поповнення:
      • менше 20 грн. - 2 грн. фіксовано;
      • від 20 грн. до 100 грн. - 3 грн фіксовано;
      • від 100 та вище - 3% від суми поповнення.
    • На сайті EasyPay за посиланням: https://easypay.ua/ua/catalog/taxi/ontaxi-new
  • Поради для налаштування фільтра та автозахоплення:
    • Використовуйте "Базовий фільтр", якщо для умов відбору достатньо радіуса подачі та бажаного класу замовлень.
    • Використовуйте "просунуті фільтри", якщо умов для відбору більше ніж у базовому фільтрі.
    • Можна вмикати режим "Авто" (на головному екрані), якщо бажаєте отримувати замовлення вибраних фільтрів автоматично.
  • Рекомендований час виїзду на лінію для підвищення щоденного заробітку: Будні - 07:00 - 09:00, 22:00-00:00.
  • На підтвердження або відмову від замовлення, яке прийшло по автозахопленню, є 10 секунд. Відмов від замовлення не повинно бути багато. Якщо немає можливості виконувати замовлення - автозахоплення потрібно вимкнути.
  • Водію суворо заборонено передавати свій акаунт для користування іншим особам!
  • У якості помічника по освоєнню застосунку ми розробили інструкцію користувача. Посилання на інструкцію: https://ontaxi.com.ua/guides/driver

Робота з замовленнями

  • Комісія від замовлень OnTaxi встановлюється індивідуально для кожного міста. Її розмір видно у застосунку “OnTaxi Driver” у розділі “Тарифи”.
  • Змінити маршрут незавершенного замовлення можна безпосередньо у застосунку. Після внесених клієнтом змін водій підтверджує їх або скасовує.
  • Завершені замовлення зі зміною маршруту перераховуються через службу підтримки. Про зміну маршруту необхідно повідомити оператора служби підтримки (враховуючи безготівкові замовлення). І вартість замовлення буде перераховано. Дзвонити потрібно із розділу “Служба підтримки” у застосунку.
  • Очікування клієнта може бути платним, вмикається вручну кнопкою «простій» після безкоштового очікування, вимикається автоматично на початку руху і додається до суми замовлення. Вмикати платне очікування у заторах та на світлофорі суворо заборонено!
  • На попереднє замовлення авто має бути подане мінімум за 5 хвилин до назначеного часу.
  • Очікування клієнта після подачи авто або на проміжних точках має складати не менше 5 хвилин.
  • Водію заборонено підвищувати вартість проїзду вище вказаної у замовленні.
  • Водію заборонено розмовляти телефоном або вести листування в чатах під час виконання замовлення.
  • Водію заборонено брати нове замовлення до закриття поточного, окрім:
    • Замовлень на час, у яких до часу подачі авто не менше 30 хв.;
    • Замовлень, які надходять за "ланцюгом замовлень" під час завершення поточного, коли до кінцевої точки залишилось менше 200 метрів.
  • Водію заборонено виконувати замовлення у тарифі “Доставка” паралельно з іншим замовленням, після замовлень з клієнтами та особистих справ, якщо замовлення у тарифі “Доставка” було прийнято раніше.
  • Водію заборонено просити клієнта скасувати замовлення.
  • Водію заборонено брати замовлення, які не відповідають вимогам клієнта (час подачі, клас авто, відсутність необхідних опцій тощо).
  • Водій зобов'язаний прочитати текстовий коментар до замовлення перед виконанням замовлення. Якщо умови замовлення, враховуючи коментар, не влаштовують водія - не потрібно приймати замовлення. У разі, якщо замовлення прийняте - водій має його скасувати.

Рейтинг та відгуки

Рейтинг - це система оцінювання своїх особистих вражень учасниками поїздки.

Навіщо потрібен рейтинг

Система оцінювання насамперед допомагає створювати безпечні та комфортні умови для поїздок. Дозволяє оцінювати якість послуги, що надається. Оцінити поїздку може як водій так і клієнт. Це дозволяє попередити про деяких несумлінних та безвідповідальних водіїв або пасажирів. На жаль, як серед водіїв, так і серед пасажирів зустрічаються не пунктуальні, не акуратні, а іноді й грубі люди. Відгуки допомагають визначити причину конфліктних ситуацій та усунути її, заблокувати в сервісі тих, хто регулярно хамить і провокує конфлікт, безвідповідально та нечесно поводиться. Також відгуки, залишені при оцінюванні поїздки дають нам можливість своєчасно відреагувати на проблеми та вирішити їх.
Увага!
  • У відгуках заборонено дискримінацію! за віком, кольором шкіри, фізичними можливостями, гендерною ідентичністю, сімейним станом, національністю, расою, релігією, статтю, сексуальною орієнтацією або будь-якою іншою ознакою, що підпадає під дію законів про дискримінацію.
  • Стабільне зниження рейтингу клієнтам заборонено та може потягнути за собою штраф або блокування у сервісі.

Як розраховується рейтинг?

Рейтинг з’являється після першої оцінки за поїздку з Вами. Він розраховується автоматично на основі останніх 50 оцінок (а не всіх). Чим пізніше була оцінка, тим більше вона впливає на рейтинг. Тому важливо отримувати наступні оцінки “5”, щоб якомога швидше виправити рейтинг. Адже така система рейтинга, як у нас, дає можливість повернути максимально високий рейтинг.
Оцінки, залишені через 24-х години після завершення поїздки не впливають на рейтинг, як і оцінки, які відносяться до роботи застосунку.

Функція "Захист рейтингу"

Якщо водій з рейтингом 5.0 продовжує безперервно отримувати оцінки 5, його рейтинг отримує захист. Це дає можливість водіям, з винятково високим рейтингом та регулярними найвищими оцінками, утримувати рейтинг на високому рівні у разі низької оцінки, залишеної несправедливо, без аргументованої причини.

Чи можна оскаржити оцінку або відгук?

  • Оскаржити можна відгуки з оцінками від 1 до 3. Коригування підлягають лише ті оцінки, які залишені помилково або не відповідають дійсності.
  • Оцінка "4" вважається позитивною та не коригується. Рейтинг після неї швидко підвищується з наступними поїздками при умові отримання надалі високих оцінок.
  • Відгук клієнта може бути видалений або виправлений лише у тому випадку, якщо він неправдивий або образливий.
  • Якщо відгук містить текстовий коментар, який описує причини зниження оцінки, він не видаляється. Це є враженням клієнта після поїздки з Вами.
  • Оцінка з тегами "Робота водія", "Жахливий стан автомобіля" або з обгрунтованим відгуком не виправляється.

Чому важливо утримувати рейтинг на високому рівні?

Рейтинг впливає на розподіл та доступність замовлень.
Рейтинг та відгуки формують загальну уяву про особисті та професіональні якості водія. Від цього залежить успіх взаємодії водія як з пасажирами так і з сервісом. Пасажири можуть відмовлятися від поїздки з водієм. Низький рейтинг (нижче 4,7) може стати причиною блокування водія у сервісі.
Тому важливо завжди притримуватися умов сервісу. Бути ввічливим, створювати комфортні умови для пасажира, дотримуватися ПДР та підтримувати стан авто у належному стані.

Категорично заборонено

  • Приїжджати на замовлення зі сторонніми людьми.
  • Натискати “Прибув” раніше фактичного прибуття на вказану адресу.
  • Передавати прийняте замовлення або іншу інформацію, що стосується замовлення та клієнта, стороннім особам.
  • Нав’язувати декільком пасажирам спільну поїздку (підсаджувати інших пасажирів).
  • Вступати в суперечки, а також бути грубими з пасажирами, використовувати нецензурні вислови.
  • Торкатися пасажира, крім випадків, коли пасажиру необхідно допомогти сісти в авто або вийти з нього.
  • Зберігати номер телефону клієнта і використовувати його для зв’язку з клієнтом після виконання замовлення.
  • Зв’язуватись з клієнтом з метою з’ясування підстав для оцінки, яку виставив пасажир за поїздку.
  • Залишати коментарі про поїздку, які не відповідають дійсності.
  • Залишати грубі та образливі відгуки.
  • Дискримінацію за віком, кольором шкіри, фізичними можливостями, гендерною ідентичністю, сімейним станом, національністю, расою, релігією, статтю, сексуальною орієнтацією або будь-якою іншою ознакою, що підпадає під дію законів про дискримінацію.
  • Говорити з клієнтом на тему релігії, політики, гендерних ролей та сексуальної орієнтації.
  • Грубо розмовляти зі співробітником сервісу.
  • Заборонено під час виконання замовлень використовувати сторонні радіоканали (Zello).

Можливі причини блокування акаунту

Сервіс OnTaxi залишає за собою право блокувати у Мобільному Застосунку обліковий запис користувача або позбавляти доступу до сервісу частково в будь-який час без пояснення та попереднього повідомлення, також без отримання будь-якої згоди з боку користувача.
Блокування акаунту та відключення від інформаційної системи OnTaxi можливі при наступних ситуаціях:
  • порушення правил роботи водія;
  • відсутность виконаних замовлень сервісу протягом 1 календарного місяця;
  • наявність систематичних або критичних порушень правил роботи;
  • низькі показники рейтингу, статистики тощо;
  • невідповідність водія до вимог сервісу;
  • невідповідність характеристик автомобіля до вимог сервісу;
  • систематичні скарги від клієнтів;
  • численні скасування по автозахопленню;
  • систематичні грубі відгуки про пасажирів;
  • грубе спілкування з співробітниками сервісу;
  • прохання клієнта скасувати/зняти замовлення;
  • махінації та передача акаунту 3-ій особі (блокування виводу коштів проводиться на постійній основі, так як немає впевненості в належності акаунту певному водію).

Можливі штрафи

  • За скасування замовлення після прийняття штраф:
    • до 10 секунд - 1 грн;
    • від 11 секунд до 1 хвилини - 15 грн;
    • від 1 хвилини і більше - 30 грн;
  • За прохання клієнта скасувати/зняти замовлення - штраф 300 грн.
  • За зрив будь-якого замовлення - штраф від 30 грн.
  • За зрив вокзального замовлення - штраф на суму від 100 грн.
  • За грубе спілкування з оператором - штраф на суму від 20 грн.
  • За грубе спілкування з пасажирами - штраф на суму від 20 грн.
  • За порушення правил та умов роботи - штраф на суму від 50 грн.
  • Грубий відгук про пасажира - перший штраф на суму 50 грн, другий - блокування на тиждень, третій - повне вимкнення назавжди.
  • За взяття замовлень, що не відповідають класу авто - штраф на суму від 20 грн.
  • За спробу використання стороннього програмного забезпечення для взяття замовлень - штраф на суму 500 грн. в день.
  • За виконання махінацій із замовленнями – штраф у розмірі комісії за замовлення, окрім оплати самої комісії, але не менше 50 грн.
  • За закриття виконаним невиконаного замовлення з безготівковою оплатою - штраф на суму від 50 грн.
  • Дзвінки/смс клієнту з претензіями по оцінці за поїздку - штраф на суму від 50 грн.
  • Передчасне зняття брендування - штраф на суму від 500 грн.